VÄLKOMMEN VACKRA HÖST

Bilder från i tisdags. Hade det super mysigt, känns inte så bra att det var sista gången på lång tid som kvintetten var samlade. Imorgon åker Michelle till London.  Vet egentligen inte varför jag har glömt av att blogga den här veckan? Kanske har haft för mycket plugg. Jag har känt mig lite vilsen faktiskt, tankar och känslor tar över.  Men nu ligger jag bredvid min älskade lillasyster som sover, haft en mysig eftermiddag/kväll med henne och resten av familjen. Helgens planering är att umgås med Hanna varenda minut.  Ska nog också ta och stänga ögonen snart, upp tidigt imorgon och kolla på henne när hon dansar, ska bli riktigt kul!  Puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0