JAG ÖNSKAR ATT JAG KUNDE GÅ PÅ NÅGONTING MER ÄN BARA KÄNSLAN AV ATT ALLT REDAN ÄR FÖRSENT

 
 
Snodde den här bilden från (http://stinabengtsson.devote.se/) - bara för den är så himla höstfin!
 
En bild från förra hösten (jag och mina underbart fina systrar Hanna & Emelie)
 
Allra käraste syster <3
 
 
Äntligen är hösten här! Som jag har längtat.
Alla vackra färger, alla fina och mysiga kläder man kan ha och den där underbara känslan att komma hem efter skolan och tända ljus, krypa ned under täcket och sätta på en mysig kärleksfilm. Åh!

Just nu sitter jag och har samhällskunskap, det är... intressant.
Jag har även bestämt mig att nu bannemej ska jag blogga varje dag, i alla fall varannan.
 
puss på er, hoppas ni njuter av hösten lika mycket som jag gör.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0