JAG VILL LIGGA PÅ DITT BRÖST MED DINA FINGRAR I MITT HÅR NU

På väg hem från Göteborg, trots att jag bara hann vara där ett par timmar så var det riktigt kul. Kollade på rättegång med ett par olika fall, åt Kina-buffé, lite shopping i sista sekund (ett linne ocj en blus - hittade dem lite impulsivt och precis såna jag ville ha, då blir man lycklig), haft det allmänt trevligt helt enkelt med min goa klass helt enkelt.
Sitter nu på tåget och hoppas att allt går som det ska, föreställning om 2,5 timmar, yes! Känns hemskt att det snart är slut.
Och just det! Tågresan började inte så bra, började att jag kom på att inga av korten jag har gällde så fick betala 63 spänn för ca 40 min (vilket jag tycker är stört då de vill att man ska åka mer kollektivt) Sen gick jag av på fel hållplats så fick springa på igen - alla kollade.
Ska försöka slappna av nu och tagga.

Puss :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0