WHAT DOESNT KILL YOU MAKE YOU STRONGER



Halloj!
Den här dagen har gått riktigt fort, trots att det var första skoldagen.
Hade bara tre (fyra) lektioner, varav en var teater och den fjärde som jag inte riktigt räknar med var psykologi som vi hade i ca 5 min. Slutade alltså vid 12.45, gjorde matte tillsammans med Jensan och sen åkte vi till Lidköping en snabbis och fixade ett par ärenden. Kom även på att jag ska skämma bort mig själv hur mycket som helst när jag fyller 18! Vi kom in för en stund sen efter att ha varit ute och gått en timme, det är något jag har fått för mig att göra varje dag. Känner mig riktigt duktig, tredje dagen jag gjorde det nu så hoppas att det håller i sig. Nu ska jag snart sova, har sovmorgon imorgon till 13.55, NAJS.
Sleep well! :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0