PUT A SMILE ON THOSE LIPS AND SCREAM: WOOOOHAAAAA!



Idag är det exakt tre veckor kvar tills jag blir 18, det där krångliga med hur man ska fira sig är bara jobbigt, kanske ska strunta i att fylla 18...? HAH.
Jag är trött och ska sova men måste skriva ett litet inlägg.
Kom tillbaka till skolan idag efter att varit sjuk sen i onsdags, det var trevligt!
Efter skolan var det audition för en film som ska spelas in i Skara och i närheten, det gick jätte bra (förhoppningsvis) De som man pratade med och spelade för/med var hur sköna som helst, haha tänk om alla vore såna...
Under min sjukliga tid hemma hos mamma och dem hade jag det extremt mysigt. Umgicks med min Hanna hela tiden, var underbart.
Med det säger jag godnatt.
Puss på er :*

grattis Michelle till körkortet!
tre veckor kvar tills vi åker till Skottland imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0