I HAVE BUILT MY DREAMS AROUND YOU

image description

Har varit lite hängig de senaste dagarna, därför jag inte orkat skriva.
Är fortfarande sjuk, men har orkat vara uppe hela dagen idag i alla fall.
Åkte till mamma och dem igår för att fira Peter och blev att jag stannade här eftersom jag inte går till skolan just nu, känns skönt att vara hemma med syster och mamma, istället för att sitta ensam hemma i en lägenhet.
Helgen var hur underbar som helst, fredagen sov jag hemma hos mamma och dem och lördagen åkte jag och Hanna till pappa och sov där och på söndagen gick vi och badade och dansade runt granen på torget.
Ska mysa ner mig i sängen och kolla på en film med Hanna och klockan 21 börjar Revange.
Pusspuss :*

sötnosen själv på bild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0