BÄTTRE PÅ ATT BLOGGA?



Bättre på att blogga var det ja... Hm, det gick väl sådär. Har vart så otroligt upptagen på jullovet så har inte hunnit med men ska försöka skriva lite mer. Hänt otroligt mycket under lovet så jag knappt kommer ihåg allt men ett BRA lov har det varit. Julafton var hur mysig som helst och nyår likaså. Imorgon börjar skolan igen och jag har vart rätt sugen på att den ska dra igång igen men nu vet jag inte hur jag känner. Tankarna på att börja stressa med uppsatser och massa annat känns inte så lockande, då är mer sena morgonar och mys med världens bästa syster mer lockande... Nu sitter jag i lägenheten, som har stått tom under nästan hela lovet och väntar på Jensan, hon lär väl bli sen så få väl sätta på en film eller något. Orkar inte börja med uppsatsen idag........
Hoppas ni haft ett jätte bra lov!
Puss :*

bilderna är ett bevis på att jag saknar sommaren..... (+ att jag inte har några nya på datorn.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0