UDDEVALLA TILL SKARA



Halloj!
Sitter med Malin, äntligen är hon här! Hon kom igår kväll och vi har haft det jätte trevligt, mysigt och roligt. Hon är underbar. Vill inte att hon ska åka imorgon, lär sakna sönder henne. Fy...
Igår blev jag rejält överraskad av Kvintetten, jag trodde Jensan åkte hem så jag skulle gå över till Michelle men då ser jag hur Jensan springer in till henne och smäller igen dörren, jag försöker komma in och kollar genom brevinkastet men får inte komma in och sedan öppnar dem och där står Kvintetten med en tårta med 18 ljus. Dom är BRA <3
Nu ska jag och Malin fortsätta att ha det underbart, bilder från helgen kommer imorgon!
Pusshej :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0