att göra sig fri är ingen konst, konsten är att vara fri

image description

Halloj!
Har försökt att blogga tidigare i veckan men inte funkat.
Helgen var helt underbar, var hemma med mamma och syster hela helgen och på lördagen hälsade vi på bror med familj och åkte pulka, åt kinamat och myste på kvällen med syster, sen på söndag så åkte vi till Skövdes lek och busland, underbart roligt! Tycker så synd om Hanna som är sjuk igen... 
Veckan har rullat på som vanligt, var och fikade med Kvintetten igår. SUPERMYSIGT!
Idag kommer pappa och hälsar på, jag ska ta ett allvarligt snack med honom om mitt körkort.
Förövrigt är det bara 14 dagar kvar tills jag blir 18 nu och jag har fullt upp med att komma på vad jag ska göra på min födelsedag, finns så mycket men ändå så lite!
Nu ska jag försöka komma upp ur sängen och äta frukost, fixa mig och sen gå till skolan för att ha två lektioner.
Ha en bra dag :*


det kommer lite nya bilder om ett tag, då jag och Jensan äntligen ska få bli fotade av Sofie.



Kommentarer
sofie

Fyller du år på allahjärtansdag? :)

Vad kuuuul!!!!!!

2012-02-05 @ 21:41:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0