LIVE YOUR LIFE AND DO NOT WORRY ABOUT MY LIFE



Ett löfte är ett löfte! haha...
Finns dock inte så mycket att skriva, skolan idag var riktigt skön. Hade inte alls många lektioner och på teatern så började vi äntligen provsminka & det var riktigt kul, fast vi behöver nog en del övning ;) Sen var ju som skrivet jag och Jensan och pratade med Björn och allt har löst sig nu! 1 Oktober är jag Skarabo, nervöst...
Efter skolan var mamma och jag på banken och fixade en dosa till mig, räkningar here I come!!!!
Hm...kvällen har vart mysig och tillbringad med Hanna.
Imorgon blir det Skövde en sväng med Jensan efter skolan, behöver införskaffa svarta byxor, jacka, skor och en kalender, sen så blir det ju säkerligen några tröjor extra också. På tal om kläder så har jag hittat en jätte fin höstklänning som jag ska köpa om jag inte hittar någon imorgon vill säga.
Hoppas jag kommer i säng tidigare än igår, försov mig imorse bara för det, vaknade 20 minuter innan bussen gick, MEN jag hann!
Ahja, får se om jag slår på tv en stund först, är hur trött som helst nu.
Ha det bra!
godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0