JUST DET JAG HAR EN BLOGG MED



Halloj!
Fy vad dålig jag blivit på det här nu, måste ta tag i detta!
Men håller på att komma in i allt med skolan och den här veckan har jag kommit hem och haft fullt upp hela tiden och i helgen var det också fullt upp. Shoppade och var på teater med mamma, Hanna och Emelie, på kvällen var jag och Jensan på "Jag saknar dig", en av de absolut sorgligaste filmer jag sett. I måndags hade jag äntligen min barngrupp på teatern efter ett sommarlov & två sjukalånga veckor. Igår träffade jag Jessica som jag saknat riktigt mycket. Idag efter skolan har det vart en skön dag, lekte med Hanna & Emelie och nu på kvällen har jag suttit ett antal timmar med att fösöka få iordning på iphonen, går faktiskt bra!
Nu ska jag väl snart sova, har en känsla av att det väntar en lååååång dag imorgon. Jag och Jensan ska gå och prata med Björn på Senäte då det blivit fel med lägenheten. Åh får panik på allt som har med det här att göra just nu, orkar inte. Hoppas det löser sig i slutändan!
Ha det bra, jag SKA blogga imorgon nu.
puss:*

Förövrigt så vill jag ha vinter och snö nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0