I WOULD LOVE TO TURN THE TIDE



Orkade/hann inte riktigt blogga igår, drog direkt till jobbet efter skolan och sen tog jag tåget hem som skulle gå 18.49, MEN NEJ! Ett mötande tåg fick inte upp farten så fick sitta i Lidköping och vänta i ca 50 min, tur att man hade Sandra som sällskap. Idag var det studiedag, skööönt! Tillbringat den med mamma & Hanna på stan med att kika i lite affärer och sånt. Nu ikväll var det möte på teatern, var jätte mysigt och behövligt för min del.
Annars är allt väldigt bra nu faktiskt :) Dock är jag lite sådär arg på en viss person som inte verkar fatta någonting men får väl se hur det blir när jag pratar med denne...
Förövrigt så är jag sjuuukt fest sugen nu, TRIOSARNA FÅR FAN TA TAG I DETTA SNART!!!!!!!!!
Ahja, nu sitter jag med pappa och kollar på Kaos i Båstad, störtskönt program!
Sovmorgon imorgon till 10 är inte helt fel så blir massa tvtittande ikväll, haha.
Menmen....ha det grymt!
pusspuss:*

bilden är...söt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0