I DONT WANT SOME LOVE, I WANT LOVE



Att vara tillbaka i skolan igen var härligt, fick äntligen börja med spökvandringen och jag har en känsla av att årets spökvandring kommer bli fett bra. Annars har det inte hänt så mycket idag, vi var ju och kollade på lägenheten, den var mycket bättre än förra! Dock massa garderober i mitt rum, tar upp för mycket plats!
Just nu är jag riktigt trött vilket jag i för sig har vart hela dagen, fast det hindrade mig ju inte att leka med älskade Hanna ett par timmar förrut. Nu blegar jag film och hoppas på att kunna sova ett antal mer timmar denna natten, sov inte alls mycket inatt och inget vidare sov jag heller. Förövrigt är jag rätt arg nu, på olika saker utvecklades det nyss till.
Ni märker att jag inte fått blogga på länge nu,
puss:*

Med rubriken menar jag att jag är så trött på att "tro att man är kär", alltså man längtar efter kärlek så mycket att så fort man hittat första bästa så är man kär. Insett att det har hänt mig mycket det sista. Men det är slut på det nu, jag ska vara KÄR i nästa kille jag "träffar". Kan även erkänna, haha att jag börjar bli så äcklad på att bara "strula runt" med killar på fester och sånt, slut på det nu. Hm... tror att körtel febern har gjort mig till en ny människa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0