BLOGG APP

Har skaffat den nya blogg appen nu, äntligen känner jag! Idag efter skolan tog vi alla mina grejer till lägenheten. Det kommer bli riktigt bra sen när allt är klart. Inflyttningsfest var det tjöt om också... haha! Tack till mamma & pappa och resten som var gulliga och hjälpte mig. Kom hem rätt sent så har mest bara myst med Hanna. Nu ligger jag i hennes säng utan henne, hon ville sova hos mamma... Ahja, kanske böir lite mer bloggande nu då eftersom jag inte orkar starta datorn längre. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, står mellan coctailparty i Falköping, middag och gott med några killar (känns lite ensamt) eller bara vara hemma!
Nej, nu fortsätter jag kolla på Emil i Lönneberga!
Godnatt :*



Kommentarer
Evelina

FALKÖPING FÖRFAAAN!!!!!!!!

2011-10-01 @ 14:46:39
URL: http://envisgeting.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0