BACK ON TRACK



Jag är tillbaka! Åtminstone nästan... Eftersom jag inte har bloggat på ett bra tag nu så ska jag berätta varför, jag har haft körtelfeber och inte orkat göra någonting. Jag har legat i en säng och kollat på film i 2 veckor, brukar vara rätt skönt men efter en vecka tröttnar man. Jag har inte ens fått shoppa nya kläder än och jag som skulle göra det så fort jag fick lön, hah!
Släktträffen var annars riktigt rolig, trots att jag var rätt hängig, dock tror jag att det var den som gjorde mig sämre. Missade även resan till Danmark som mamma och resten av systrarna åkte på, men vi drar dit igen på höstlovet! :D Förhoppningsvis orkar jag gå till skolan på Torsdag igen, är inte riktigt hel än så någon dag hemma skadar inte, vill ju inte få tillbaka den här skiten! Men fick i alla fall hem matteboken igår, jobbade lite idag och fy vad jag inte gillar matte, trots det är jag lite knäpp och har bestämt mig för att jobba med de svåra uppgifterna så jag kan läsa C-kursen nästa år.
Hm...ahja! Det blev ett rätt långt inlägg nu men vad ska man göra, har inte bloggat på så länge ju (a)
Nu ska jag fixa rummet lite & sen vänta på att Hanna kommer hem så blir det lekdags!
pusspuss :*

bilden är på mig & mina söta systrar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0