STRESSVECKA

Haft barngruppen idag, mycket med den just nu. Den här veckan kommer jag äta upp mig själv eller något. Har någonting att göra varje dag + att ett manus ska bli färdigt tills måndag och ett till fast det andra är bara stolpmanus som tur är. Jensans mamma och Thomas var här en sväng förrut med inflyttnings gröt, gott! Handlande även en sväng och sen bakade jag snickerskakor. Nu sover Jensan och jag i min säng, gjorde vi igår också, hihi. Får se när vi kan börja sova ensamma... Imorgon är det lek & film mys med teatrarna i ettan och tvåan, det ska bli riktigt kul.
En sista sak: JAG VILL HA EN POJKVÄN. Och jag vet vem och Jensan har godkänt, nu kör jag gärnet.
Puss:*
Går inte ladda upp någon bild, därför det bara blev svart och vitt idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0