JAG TÄNKER JAG KOLLAR JAG TÄNKER

Idag flyttade vi in! Har faktiskt fått iordning rätt mycket, finns en del vi ska köpa och fixa lite med, bl.a. tavlor och sånt. Jag kom vid 16, fick lite hjälp av mamma och dem, sen åkte de vid 17, det var rätt sorgligt... Men jag plockade en del. Två glada flickor (även grannar) kom då förbi mitt i allt med fruktsallad och glass och en härlig sång. Super kul! Dock missade Jensan detta för hon kom inte förrän 21... Men vi pratade massor och jag och Michelle gick iväg och handlade mat som vi sedan gjorde lite kvällsmat av. Nu ikväll har vi inte gjort mycket, borde väl försöka sova nu... Lite läskigt faktiskt men ska nog gå!
Puss & godnatt :*



Kommentarer
Evelina

ÅÅÅÅH, vad kuuul :D

kommer snart och våldgästar, så ni är beredda :D

2011-10-03 @ 20:32:32
URL: http://envisgeting.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0