JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA SYSTER

image description

Har haft en underbar helg tillbringad med Hanna. Sov hos pappa inatt och var på bio igår, Smurfarna. Idag hälsade vi på Jimmy och dem en sväng. Har haft massa kul. Kommer sakna familjen ruskigt mycket de kommande dagarna...
Kom hem till lägenheten vid 18, sen kom Jensan med lite möbler som hon och Michelle grejar med just nu, själv tar jag det lugnt och laddar inför kommande vecka med rep varje dag och genrep på torsdag, sjukt taggad nu. Med att ta det lugnt menar jag att ligga i sackosäcken och lyssna på musik, bla. John Mayer <3
Nu säger min mage åt mig att jag är hungrig och att jag ska äta mat och kanske sova snart...
Hoppas alla har haft en lika bra helg som jag har,
pusspuss :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0