HÖSTLOV

Höstlovet för min del började i tisdags, åkte till Stockholm med världens bästa klass. Det var riktigt kul, besökte Dramaten, Stadsteatern, riksdagen och naturligtvis shoppade vi, blev en hel del. Kom hem sent i onsdags. Jag, Jensan och Towe somnade vid 5 på natten och gick upp vid 15.00, hehe. Igår var jag och Towe på mops musik festival, alla var sjukt grymma! Vinnaren var en av de bästa enligt mig. På kvällen fick jag ett ryck så jag sminkade och fixade mig och sa åt Jensan att göra det också, blev lite kort. Somnade vid 2, idag var det lite farväl flumm med Jensan och Michelle, sen åkte jag hem till familjen så har haft det jätte mysigt ikväll, saknat de som bara den. Nu sover Hanna bredvid mig och jag ska nog göra detsamma. Är jätte trött! Tror jag sovit för mycket denna veckan...
Just det, min bror är och hälsar på också, han bor i Umeå eller någonstans där omkring. Får ta en dag och träffa han hos pappa. Riktigt kul, träffades för ett halv år sedan och innan dess var det drygt fyra år sen!

Men nu så,
godnatt :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0