GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN



Har ju namnsdag idag då va... Vilket jag och bästavän Jensan ska fira med något mysigt ikväll. Just nu är hon i skolan och fixar lite, jag har precis skrivit klart manuset till min barngrupp och det blev nog bannemej bättre än jag trodde att det skulle bli. Ska snart sätta mig med ett annat manus som också är till barngruppen, mycket med dem just nu!
Idag tog vi skolfoto, hoppas innerligt att hon väljer den bilden som jag blev nöjd med. Log faktiskt med tänderna för första gången i historien.
Tagga spökvandringen nu med! Är så sjukt taggad för den i Lidköping också i år, kommer bli så grymma båda två. Taggar psykologi prov lite mindre dock...
Manus var det ja...
puss! :*


Kommentarer
Simon Fransila

Ja spökvandringen kommer bli så bra!! Eran dock grej är ju verklig! Får ta och snacka ihop mig med björn och stina om eran skara spökvadrnig..

Grattis på namnsdagen också Jenny!!

Hälsa Jenny P också och gratta ;)

2011-10-06 @ 22:20:22
URL: http://alwayswonderwhy.blogg.se/
Evelina

Grattis!

i efterskott ^^

2011-10-07 @ 16:43:24
URL: http://envisgeting.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0