YOU HAVE LEARN TO HATE ME BUT STILL CALL ME BABE



Efter en riktigt lyckad kväll/natt igår så är jag trött nu. Sov i ungefär 5 timmar, dessutom trängdes jag med två andra sötnosar i min säng men mysigt var det. Idag har vi städat hela lägenheten så nu luktar den gudomligt. Sitter just nu med plugg, psykologiprov om en vecka OCH inlämning som jag inte börjat med ännu fast vet exakt vad jag ska skriva så bara skriva sen, det är skönt. Ska la strax ta fram matteboken också... Prov om en vecka där också!
Jag är hungrig!!!!!!
Jag vill på bio!!!!!
Hmm...ska fråga Jensan om vi ska handla snart och sen ikväll ska vi mysa med något vi troligen ska baka snart och varm oboy i de stora bauta kopparna som vi fick igår (kan lägga ut bild sen) - fick massor med fina presenter.
Ha det grymt,
pusspuss:*


Kommentarer
melinda

tusen tusen tack för sovplatsen och en jävligt kul fest! huvudvärken idag är bevis på att den var lyckad för mig :)))<3

2011-11-20 @ 23:25:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0