SÖTASTE



Måste plugga så skriver lite fort vad jag har gjort i helgen.
I fredags var jag, Jensan, Sofie och Sofia i Götene och underhöll ett par personer på en fest, efter det åkte jag hem till mamma och dem, Hanna blev lite rädd för mig men det gick allt att leka med mig när jag fått bort sminket.
I lördags efter Hannas dans åkte vi till Jimmy och dem, åt mat och hade det trevligt.
Idag har jag i stort sätt bara lekt med Hanna och umgåts, åkte till pappa en sväng och firade han eftersom det är fars dag. Han fick en adventskalenderlott(?), hjärta som det stod "Världens bästa pappa" och en bakelse.
Med andra ord har det varit en väldigt mysig helg.
PLUUUUUGG NU!
HEJSVEJS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0