JULKUL

image description

Helgen har vart underbrat mysig, tillbringat den hemma med familjen. Lekt massor med Hanna, hon är bäst.
Alltid lika jobbigt att åka ifrån dem... Har även fått upp en hylla i mitt rum som jag har ljus och torkade rosor på, jätte fint!
Jag och Jensan har pysslat med att försöka få lite julstämning här ikväll, tagit fram adventsstakar, gardiner och dukar och så har vi självklart lyssnat på julmusik. Stresshandlade precis på Citygross, tror vi var sist ut, haha och ändå fick jag inte handlat allt. Påsarna står fortfarande i hallen, kanske borde vi packa upp...
Jag tycker vintern kan komma nu, åtminstone snön.
Nu njuter jag i sacco säcken och funderar på att baka julkolor men klockan kanske är sovdags snart?
Får se...
puss:*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0