I MET UP WITH THE KING

image description

Halv åtta hos mig hade premiär igår och jag var värd, det gick superbra och var hur trevligt och kul som helst. Bilder kommer någon gång, fråga mig inte när men förhoppningsvis snarast.
Idag har jag varit och kollat på teateruppspel och haft återträff med spökvandringen i Lidköping, underbart gäng det där! Provat kläder i massor här hemma och flummat ur totalt. Köpte en röd fin klänning och ett par skinn shorts på stan också. Och stackars Hanna är magsjuk, tycker så synd om henne och vill bara vara hos henne och krama om henne <3 Hade fantasisminkning idag också på estetisk orientering, sminkade mig som en prinsess liknade figur, bild kommer på det också inom kort!
Hm... ska sova snart, imorgon kommer pappa och Jensans mamma på besök.
godnatt :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0