HUR VET MAN ATT MAN ÄR KÄR

Rubriken ja....
Orkar inte skriva så sammanfattar vad jag gjorde igår och idag.
Sagovandring med Hanna.
Stan med mamma och systrarna en snabbis.
Skövde med bror, hittade inte först men sen hittade vi. Mina skor fanns inte :(
Skulle kollat lägenheten men glömde nycklarna.
Åt kinamat.
Kollade på tv med pappa och Mikael. Såg Niklas Engdahl.
Grym skådespelare och tufft att jag har sett han irl. Jag vill bli som han.
Hmmm... Ja, just det! Apropå skorna så har jag köpt ett par likadana skor nästan fast för 900 och det finns för 400 men i Trollhättan. Störande!
Idag...
Vart hos farmor och farfar.
Nu har pappa pokerkväll med gubbar.
Mamma och dom hämtar mig snart.
Åker till Peters mor och far.
Hem och mysa med systrarna.
Sova.
Hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0