FIRST YOU CAUGHT MY EYE, THEN YOU CAUGHT MY HEART



Hemma efter en låååååååång dag på Borås djurpark, blev även en snabb check i affärerna och sen fick mamma för sig att vi skulle åka till Ahlens, men den hade upphört så blev inget med det. Vi hade i alla fall tur med vädret och dagen blev faktiskt riktigt lyckad. Förutom att en jävla mås sket på min tröja!!!!!!!!! Under tiden jag var borta så insåg jag att det vore faktiskt rätt gött att flytta till Skara men det är ju pengarna.....Blir till att prata med pappa och farmor & farfar. Just nu sitter jag i sängen och kollar på film, samtidigt som jag skypar med Evelina. Ska faktiskt slå upp någon sida och spana lite lägenheter också! Sen måste jag bara säga hur sjukt störande det är när folk man smsar med bara slutar svara, ååååh får panik på sånt. Men jag får väl sitta här och vänta.....
Ha det gött,
pussssss:*

-
Gick tyvärr inte föra över bilderna från idag till datorn så fick bli en söt bild på mig & Jensan som kommer hit imorgon, mysigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0