OM MAN VILL ATT SINA DRÖMMAR SKA BLI VERKLIGHET ÄR DET BÄST ATT VAKNA FÖRST



Andra gången jag skriver detta inlägget så får bli lite kortare nu.
Efter jobbet idag så tog jag tåget hem till Hällekis och på tåget var jag lite rädd då det kändes som en kvinna som jobbade där flirtade med mig, men när jag var framme så hände ännu en grej, jag skulle hämta min syster på dagis och då hälsade någon random gubbe på mig. När jag väl var framme på dagiset så står det på dörren att dom inte är där, så var ju bara sätta sig och vänta och sen hämtade mamma mig & Hanna. När vi kom hem så kom min storasyster & hennes pojkvän på besök. Vi fikade lite och pratade om min flyttidé, tillslut berättar mamma att hon hittat en trea i Skara så tro det eller ej, men nu är det nog på gång! Och eftersom det är en trea blir det ju inte att jag flyttar ensam utan världens bästa vän Jensan flyttar givetvis med, aaaasnajjs! Nu ska jag & min lillasyster mysa ner i sängen och kolla på Pinocchio. Är lite nervös inför imorgon då jag ska luncha med pappa och övertala honom att jag kan vara ekonomisk om jag flyttar & hoppas på att han kan hjälpa oss att få lägenheten då det är hans jobb som äger den så att säga. HOPPAS!
Ha det bra så länge & håll tummarna för mig,

puss:*


Kommentarer
Evelina

Jag håller alla tummar jag har :D

vilket är kopiöst många!

2011-07-21 @ 23:01:42
URL: http://envisgeting.blogg.se/
Jenny

Det gillar jag Evelina! :D

2011-07-22 @ 17:00:06
URL: http://galenelefant.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0