LOVE IS JUST A BEAUTIFUL MONSTER




Äntligen lite tid framför datorn och bara ta det lugnt! Har vart riktigt trött idag, jag & Jensan åkte in till stan vid halv 10 imorse och mötte upp Zofia och sen drog vi vidare mot jobbet. Jensan kollade på oss idag och hon tyckte det var riktigt bra, ROLIGT! Efter jobbet fick jag beslutsångest över om jag skulle åka hem till mamma eller pappa, blev tillslut att Peter hämtade mig och körde mig till mamma. Lekte en stund med Hanna och fixade lite sysslor här hemma. Och nu sitter jag här och funderar på det som blivit en vardagstanke för mig: SKA JAG FLYTTA????!! Ska fundera på det samtidigt som jag slår på en film & lyssnar på ett par sköna låtar, sen blir det föroppningsvis tidig sleeptime(vilket aldrig brukar gå så bra) Ska ju trots allt upp vid halv 8 imorgon bara för att ingen kan köra mig senare men får väl kila hem till min käre far och sova någon timma till där.
Ha det lite grymmare än vad jag har i mina tankar nu!
Puss:*

Bilderna från myspyset igår får ni nu också!



Kommentarer
Emelie

Kakorna var ju goda ;***

2011-07-20 @ 22:35:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0