JOBB JOBB JOBB



Tänkte slänga in ett inlägg innan jag drar till jobbet!
Kom hem för ungefär en timma sen och ska snart iväg igen, vilket jag egentligen inte orkar.
Just nu vill jag bara lägga mig i sängen och sova.....Men är det jobb så är det! Har förövrigt världens skönaste jobb, spela teater i två timmar och rast två timmar, helt okej?!
Sen kan jag också passa på att erkänna att jag har insett att jag aldrig tar det lugnt, det är hit och dit hela tiden och ikväll drar jag till Falköping på fest med min lilla trio, ska bli intressant och se hur den festen blir...
Men nu måste jag borsta tänderna och sticka och möta Magda!
Ha det grymt, puuuuuuuuuuuuuuss :*


Kommentarer
Evelina

Gogogo, cashcashcash ;)

2011-07-16 @ 11:10:27
URL: http://envisgeting.blogg.se/
Jenny

YEEEEEEAH! var fett trött idag...

2011-07-16 @ 16:30:06
URL: http://galenelefant.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0