JAG SA INTE ATT DET SKULLE VARA LÄTT, JAG SA BARA ATT DET SKULLE VARA VÄRT DET



Hej på er! Jag orkar inte skriva så mycket just nu, tyvärr. Den här kvällen har varit mysig men samtidigt riktigt jobbig. Kollat på film & ätit gott med pappa, dock var filmen riktigt tragisk så har gått ifrån en stund nu då jag inte klarar sånt, tankarna liksom kommer... Annars har denna dagen varit riktigt bra, efter jobbet åkte jag och pappa till farmor & farfar och tog hade om deras hund Pia ett tag, när vi kom hem så kände jag för att åka hem till faster med familj så det gjorde vi och det var riktigt trevligt. Nu ska jag lägga mig i sängen och fundera en stund, så mycket att tänka igenom nu om flytten och allt. Sen vill jag även säga hur hemskt jag tycker det här med det som hände i Oslo är, jag förstår verkligen inte varför människor gör såna saker, de tjänar ju liksom ingenting till.
Tänk inte för mycket för det ska jag göra, ha det bra!
puss:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0