I DID NOT MEAN TO GIVE YOU CHILLS THE WAY THAT I KISSED


Nu är jag riktigt arg, det är tredje gången jag skriver detta inlägget då pappas dator suger och sidan bara stängs ner lite då och då. Kvällen igår var hur grym som helst och jag mår som jag förtjänar nu antar jag. Kvällen lär bli lugn, skulle egentligen haft piratesmaraton med tjejerna men det kom förhinder så det får bli en annan gång. Jag kanske åker hem till mamma ikväll för imorgon åker vi till Borås djurpark också har ju min lillasyster kommit hem idag! Vi har inte setts på tre veckor, fatta att jag saknar henne?! Fast det kan hända att jag sover hos pappa inatt då jag kanske inte orkar ta tåg hem och grejer och om min mamma kan tänka sig att ta vägen förbi här imorgon bitti och hämta upp mig. Jobbet igår gick bra & det var riktigt roligt trots min trötthet, sista rundturen så var vi tvungna att gå ut och göra reklam för oss eftersom det inte var en enda kotte som stod i kön men tillslut efter våran fina reklamering så blev det ungefär 10 personer. Nu ska jag slå på en film och försöka bestämma mig vart jag tar vägen ikväll.
Hoppas alla får en mysig söndag,
pusss:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0