it´s time to wake up young girl, but that doesn´t mean your dreams won´t come true



Det är konstigt hur man kan må så bra och sen vänder det bara, tänker alldeles för mycket på sånt som jag inte borde tänka på. Måste vakna ifrån mina drömmar och inse att det är verkligheten som gäller.
Idag har jag i alla fall haft utvecklingssamtal och det gick super bra, efter det följde pappa med hem en stund.
Annars har jag och Jensan bakat idag, hon bakade äpplepaj medan jag bakade hallon och blåbärsmuffins, senare på kvällen gjorde jag pannkakor! Baksugen idag ja...
Var ju på bio igår också och jag säger inte mer än att den var jätte bra.
Imorgon har jag sovmorgon tills 13.55, skööööön! Jag ska sova länge. Efter skolan ska jag ta en fika med Towe och prata massor och plugga(?) haha, sen blir det äntligen dags att se den efterlängtade dansproduktionen.
Tjingeling:*

rubriken kommer ifrån en låt som min grymma vän Michelles har skrivit.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0