STYRKAN VÄXER FRAM UR VÅRA SVAGHETER

 

Värst vad jag har blivit tråkig här... Men det blir lätt så när man har fullt upp hela dagarna, i Onsdags var det ju fest och det var riktigt kul, igår var jag med tjejerna och lyssnade på Johan Örjesson, Patrik Isaksson & Erik Hassle. Sen hade jag kvällsföreställning igår, riktigt kul var det faktiskt och vid 12 när vi var färdiga där så tog jag och Magda en promenad runt lidan, impulser <3
Idag har vart en seg dag, jobbat till halv 6, tv4 var faktiskt där och filmade så får väl se om vi blir tvkändisar ;) Sen så hade vi även en föreställning på engelska för ungrare, det var nervöst men det gick rätt bra. Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra ikväll. Fest har jag i alla fall uteslutat, jag och Jessica ska gå ut och äta om någon timme och sen kanske det blir utomhusbio, myspys!
Hoppas eran kväll blir bra,
puss:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0