THE FACT THAT BOYS DONT CRY IS A LIE CAUSE YOU CRIED WHEN I SAID GOODBYE



Riktigt mysigt var det hos farmor & farfar igår, blev att jag sov där ensam, fick ju så sätt egen tid med dem. Åkte hem från dem vid 14, sen tog jag tåget till mamma vid 15.30 och när jag kom hem la jag mig i solen och solade, äntligen!!!! Mamma & Peter har åkt iväg på bingo så jag och syster är ensamma hemma, har lekt lite och nu kommer snart Sandra och Emil, de skulle hämta lite grejer.
Nej, nu kilar jag ned och slår på en film och myser till det lite extra med Hanna,
pusspuss:*


Kommentarer
Evelina

Nämen? Har du det? :D nu blev jag nyfikeen ;oo vi får ta och mysa tillet snart asså ;) <3

2011-08-01 @ 21:43:54
URL: http://envisgeting.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0