TÄNK PÅ VAD DU SÄGER SÅ DU INTE SÄGER VAD DU TÄNKER




Var som sagt och badade badtunna & grillade med tjejerna igår, riktigt kul! Tjötade massa och jag har kommit på att jag är så less på allt som har med killar att göra. Vaknade upp hos Jessica idag och vi drog en snabb sväng på stan, där jag köpte en ny skinnjacka (som jag dock ska lämna tillbaka) och ett gulligt blått linne som jag troligen ska ha på mig imorgon då det blir paaartyyy! Tjejerna kommer även och kollar på mig imorgon på jobbet, nervöst... Nej, nu ska jag snart kolla på filmen som jag sättit på.
Måste bara säga hur mycket jag längtar till hösten (kommit på att det är min favorit årstid). Tänk alla snygga kläder man kan ha på sig och alla jackor och skor och.......GAH!
Ha det grymt,
puss:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0