LÄR SOM OM DU SKULLE LEVA FÖR EVIGT, LEV SOM OM DU SKULLE DÖ IMORGON.



Kvällen blev riktigt lyckad igår! Jag åkte hem till Jimmy, Angelica & Oliwer igår. Eller ah, de hämtade mig så gick vi ut och tog en promenix i skogen sen myste vi med massa gott och en skräckfilm. Vid 23 så körde Jimmy mig till Frida så sov jag där, vi poppade poppoppopcorn :D Somnade väl vid 2 och gick upp vid 10, skulle egentligen gått upp 9, men...
Jobbade ännu en dag idag, men nu är det två dagar ledigt!
Idag efter jobbet följde jag med Frida hem och chillade lite sen drog jag på bio med mamma, Hanna & Emelie. Bilar 2 gick vi på, den var faktiskt ruskigt bra! Nu sover Hanna så sött bredvid mig och jag borde snart göra detsamma, imorgon blir det badtunna och grillning med tjejerna i Jessicas sommarstuga, myyyyys!
Ha de bra,
kram&puss:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0