IT WILL NEVER BE A "ME AND YOU"



Jag har blivit riktigt kass på att blogga nu, men skyller på att jag är sjuk. Har haft feber idag men var faktiskt i skolan ändå, trots att jag inte kunde sova inatt...låg och grät pga det, knäpp är jag! Imorgon där emot stannar jag hemma. Första skoldagen igår var bra, riktigt kul att träffa alla ettor! Måste ju bara skriva att vi ska kolla på en annan lägenhet nu, som tydligen är aaaaaas fräsh OCH den ligger dörren precis mitt emot Michelle & Felicia, AWESOME! Också är jag sjukt arg på dem som gav mig lön, sätter in Fridas lön på mitt konto också får jag betala skatt bara för det(!!!) Alltså...om dem inte sätter in hennes pengar så slipper jag skatten, så imorgon är det en irriterad mamma som ringer till dom. höhö
Ahja, krya på mig!
puss:*

ska försöka orka lägga upp bilderna från semestern imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0