HELP ME TO REMEMBER WHY I ONCE LOVE YOU



Ush! Det känns hemskt att jag inte bloggat på så här länge. Skyller på att jag kom hem sent i Fredags kväll och har helt enkelt inte orkat sitta vid datorn, är väldigt förkyld. Det suger, speciellt nu när skolan börjar imorgon. Skolan ska faktiskt bli rätt kul, att se alla ettorna ska bli hur kul som helst! Min semester var annars riktigt bra, saknar Astrid Lindgrens värld riktigt mycket!
Trots att jag är förkyld så tar jag tåget om en timme och sover hos pappa inatt, slipper jag gå upp så tidigt imorgon, gött! Just det... jag har spenderat min sjuka tid med att kolla på massa gulliga kärleksfilmer som High school musical, Camp Rock & Another cinderella story. Måste säga att jag önskar att den kärleken som finns där kan bli verklighet... Är så sjukt trött på alla dessa falska ord & förhoppningar nu.
Känns som det blev rätt långt inlägg nu, men nu ska jag kila och hämta Hanna så jag kan säga hejdå till henne innan jag åker!
puss:*

saknar dessa två tjejer & alla andra i klassen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0