EFTERLÄNGTAD SLÄKTTRÄFF



Fortfarande dåligt med bloggandes här, vilket betyder att jag fortfarande är sjuk. Som suger, idag missade jag castingen för en kortfilm som jag skulle åkt på. Hoppas att det kommer mer chanser! Imorgon (trots att jag har feber) så kommer hela släkten från mammas sida hit och vi kör på släktträff, det ska bli riktigt kul då vi aldrig träffas längre, tänk hur saker och ting kan ändras så mycket...för ca 10 år sedan så firade vi alltid midsommar ihop, det är sorgligt. Men imorgon kommer dem!!!!!!!! :D
Nu ska jag försöka somna till ännu en film & vakna av att tvn står på imorgon bitti.
Ha det bra,
puss :*

kan ju erkänna också att jag tror inte att bilderna från semestern kommer komma upp här, åtminstone inte alla, men jag försöker hinna lägga upp dem på facebook istället!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0