ATT VINNA EN VÄN TAR FLERA ÅR-MEN ATT MISTA EN TAR INTE ENS EN MINUT




6 månader kvar tills jag blir 18 idag! Sista dagen på jobbet gjordes idag, det var faktiskt lite sorgligt... Fast rätt gött också måste jag säga. Imorgon drar jag & familjen iväg på husbilsäventyr, dock har jag packat alldeles för mycket, som vanligt...Men jag måste ha lite att välja på, det är bara så. Ska förhoppningsvis försöka sova snart eftersom vi ska åka redan vid halv 10 imorgon. Sen måste jag skriva hur sorgligt det är att Christine ska flytta till Stockholm, jag har inte riktigt fattat det än men jag kommer sakna den tjejen något otroligt!
Kommer ju som ni kanske förstår inte kunna blogga under kommande vecka men håll ut, haha
puss:*

jäääääääääätte gammal bild på mig & Christine, ha det bra sötan!


Kommentarer
Evelina

aaaaassåååååå, vi är fan dåliga på att hitta pånått.. vad är det här lixom..

Förlåt att jag inte hört av mig och så, men har haft ganska mycket att göra. Men när du kommer hem, börjar ju iof skolan typ.. men då ska v fan hitta på nått! Och där med BASTA!

Du får ha det så bra iaf och semestra lite åt mig :D

Puss :*

2011-08-15 @ 00:23:39
URL: http://envisgeting.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0